Monday, November 29, 2010

Pinky Winky Day!

On Sunday morning, me, Baba's parents & Mommy went hunting for aunty caca's wedding furniture at Karamunsing. Being lucky, Nek Datin & Atuk 13 bought me new wardrobe. Mommy choose white colour to match my cot. At night, I (in pink) followed Mommy & Nek Datin to 1Borneo in search for wedding stuffs.

Yesterday at 7.30pm, reached Ketiau to say good bye to Nenek as she's flying to Penang today but Atuk & Paksu was not there.

Online GAP Pyjama






7 comments:

fa-aja-aja said...

OWL. I loike. :D

nicholas saputra said...

tk ensem arif pakai pink

Datu Nazrin Arif said...

tu la ipa, nak tag tapi dalam blog takleh tag. hehe

tak ensem tapi kiut =)

DrNurolSainuri said...

alahai comelnya baju dia

Ibrahim & Jihan said...

comelnya baju si arif :) size apa kak nad beli tuk dia ni? 12m ka? or 18m? sbb pyjama ni xda size kecik kan:)?

Akak said...

Epah, kasi beli ba jubah kecik2 tuk Arif di Mesir. Kopiah ka.

Jihan, size 18-24. Ngam2 je melekat kat badan. Kecik tul baju GAP ni rupanya. Ada beli romper 2helai. Perasan tak akak ada komen nak beli romper dekat gambar yang Jihan kena tag?? Sampai skrg romper tu tak sampai2. Hmm..

Ibrahim & Jihan said...

oo...ok. baju GAP mmg cutting kecik biasanya. jihan pun rasa mau beli nnt la..comel2 baju dia :) beju romper tu x smpai2 lg? lama suda kan akak beli...akak x tnya org tu ka? mana tau salah alamat ka...kdg2 posmen ni pun x bleh hrp sgt. penah dulu surat jihan,alamat skolah mak di tansau tu,skali smpai pi kilang udang mana ntah..basah plak tu kena hujan. orang lain jumpa,dia yg antar pi skolah..huhu.