Sunday, January 2, 2011

Compilation

.
Si comot makan di walker

Add caption

Add caption

Add caption

Tutup telinga dengan kebingitan 1B

Add caption


Marry Brown baru buka di 1B

<3
Mommy, Arif pun mau pakai jersey Harimau Malaya

Baju tidur mcm Harimau Malaya pun jadilah

The Kunyi Boy. Selsema tak berenti

10 comments:

abu ubaidah said...

hehe,arif ni mcm ada widow's peak mcm baidah ni,

muka arif mcm dato 13 n abah bergabung heheh,lawak btl kepala dia

suka pulak arif pakai panda tu ,berjalan jak kamu aaa

Anonymous said...

Arif's paksu = Calon suami idaman...

Akak said...

Naaaa amad ada peminat misteri suda. di Hari tisur sedunia pun dia ada komen.

ntah2 kerja abg ni

Admin said...

anon mana pulak ni.. masuk la meminang kalau nak sangat.

abu ubaidah said...

hahaha ano mn ni,mau dibelasah ni,

ada marrybrown pulak suda di 1b ,sedap jgk ka? apa yg special sana ?tk pernh mkn marrybrown

Akak said...

sekalinya abah yg ano. haha

baru bukak tu marry brown. sedap mmg sedap tapi not value for money. masakan mcm masakan rumah (sedap) tapi harga mcm SugarBun.

Aida The Pink Goddess said...

hhaha, maksu and ano tu sama ka?

Ibrahim & Jihan said...

baru jak jihan berangan mau bukak marrybrown di kk lepas tgk iklan cari franchisee hari tu..tup2 ada suda bah.haha ;)

knp kening arif kuning? letak kunyit ka?j

Akak said...

ntahla sama ka tak maksu & ano tu.

Jihan, petua org dulu2, letak kunyit kalau selsema. berkesan jugakla. patutnya lebih kuning lagi tu tapi akak dah lap.

Ibrahim & Jihan said...

ooo..ic. ada jgk petua org tua2, letak buah keras yg dah ditumbuk halus, sapu kat kening. mau kasi hitam menawan kening tu :) bila tgk kening arif kuning, tu yg tertanya tu.hihi.